مناقصه شماره 020/ 1403 /م ( نوبت ........ ) الف) موضوع مناقصه : انجام خدمات تامین و راهبری نیروی انسانی و ماشین آلات و تهیه مصالح جهت اجرای تعمیرات اساسی و اضطراری واحدهای عملیاتی و مخازن ب) مناقصه گزار: شرکت پالایش نفت تهران (سهامی عام) ج-شرح مختصر کار: راهبری و تامین نیروی انسانی روزمزد و موقت تعمیرات اساسی واحدهای پالایشی (مشتمل بر سه اورهال در سال 1404) و تعمیرات اساسی و تهیه رنگ تعداد 15 دستگاه مخزن و تامین نیروی انسانی موقت و ماشین آلات جهت انجام تعمیرات اضطراری تجهیزات واحدهای عملیاتی و پروژه های تعمیراتی سطح پالایشگاه د) مدت قرارداد : یک سال ه) تضمین شرکت در مناقصه : ضمانتنامه بانکی به مبلغ 124.600.000.000 ریال
مدارک مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی :
1- ارائه اهم قراردادهای پیمانها مربوط به 10 سال کذشته در خصوص موارد مشابه موضوع مناقصه ، به همراه مستندات (ارسال رونوشت قرارداد : شامل نام شرکت مناقصه گر ، تاریخ انعقاد قرارداد ، مبلغ قرارداد و امضای طرفین )
2- ارائه حسن انجام کار مرتبط با موضوع قرارداد (مستند به 10 سال گذشته )
3- ارائه اساسنامه شرکت و آخرین روزنامه رسمی
4- تصویر مستندات نشان دهنده گردش مالی از قبیل :
الف ) ارائه اسناد مالیاتهای قطعی و علی الحساب پرداختی (مستند به 10 سال گذشته )
ب ) تایید اعتبارات بانکی (به تاریخ برگزاری مناقصه )
ج ) دارایی های ثابت مشهود مستند به اظهار نامه رسمی / گواهی بیمه دارایی ها / صورت های مالی حسابرسی شده مربوط به 10 سال گذشته
5- ارائه گواهینامه معتبر پیمانکاری از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی
6- ارائه گواهینامه معتبر ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی
7- ارائه مدارک و مستندات HSE (شامل : تکمیل پرسشنامه به همراه مدارک و مستندات به صورت لوح فشرده CD)
* تمامی مدارک فوق به جزء بند 7 می بایست به صورت کاغذی ارسال گردد. مدارک و مستندات ارزیابی کیفی شرکت هایی که مدارک به صورت CD ارائه می نمایند ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
از کلیه پیمانکاران واجد شرایط که در زمینه مذکور تجربه کافی دارند و دارای گواهی های لازم از جمله گواهی صلاحیت ایمنی و گواهی صلاحیت شرکت های خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشند، دعوت می نماید ضمن اعلام آمادگی کتبی جهت شرکت در مناقصه، فرم ارزیابی کیفی مناقصه گران موجود در بخش مناقصات وب سایت این شرکت به آدرس(www.torc.ir) را با دقت تکمیل و به همراه مدارک مربوطه از زمان انتشار آگهی نوبت اول و حداکثر تا هفت روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم به آدرس تهران، ابتدای جاده قدیم قم، نرسیده به باقر شهر، شرکت پالایش نفت تهران- ساختمان شهید بهشتی– اتاق 211- امور حقوقی و پیمانها تحویل نمایند. دارا بودن خط مشی و نظام مدیریت HSE متناسب با موضوع پیمان الزامی است در این خصوص مناقصه گران می بایست نسبت به تکمیل و تحویل پرسشنامه ارزیابی اولیه HSE پیمانکاران سطح یک مندرج در بخش مناقصات وب سایت این شرکت به آدرس(www.torc.ir) اقدام نمایند. پرسشنامه مذکور پس از تکمیل شدن می بایست همراه با مدارک و مستندات HSE مربوطه در یک لوح فشرده و مجزا از سایر مدارک به این شرکت تحویل گردد در صورت عدم تکمیل و تحویل فرم ارزیابی کیفی و پرسشنامه HSE ، صلاحیت مناقصه گران قابل بررسی نخواهد بود بدیهی است این شرکت پس از بررسی اسناد و مدارک واصله در چارچوب ضوابط و مقررات داخلی خود از شرکتهای واجد شرایط دعوت به عمل خواهد آورد. ارائه مدارک و سوابق مزبور هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. پس از اتمام مهلت اعلام آمادگی و ارسال مدارک و ارزیابی کیفی مناقصه گران، اسناد مناقصه در تاریخ 17/11/1403 در محل شرکت (نشانی فوق الذکر) به مناقصه گران تائید شده تحویل خواهد شد. زمان عودت و گشایش پاکتهای مالی تاریخ 28/11/1403 خواهد بود. تلفنهای تماس : 51-55901021 داخلی (43040-42747) آدرس اینترنتی: (www.torc.ir) دورنگار : 55209296 ( تاییدیه فکس43009 )